Sprickbildning i puts på isolering - undersökning av grundläggande mekanismer - del 2

Denna rapport avser redovisning av den undersökning som har gjorts för att identifiera de grundläggande mekanismerna som leder till att putsen spricker. Rapporten är en fortsättning på en tidigare rapport med samma titel av samma författare. Denna rapport redovisar de experimentella parameterstudier som hittills har genomförts inom ett SBUF-projekt. Syftet med parameterstudierna är att skapa en uppfattning om hur olika faktorer påverkar sprickbildning i puts på isolering.

Rapport TVBM

Report