Att motivera förändring
Author
Summary, in Swedish
Förändringar måste vara väl motiverade och förankrade
hos både elever och lärare. De måste vara anpassade till
skolans mål och den enskilde studentens behov. I denna
rapport presenteras ett antal förslag på lösningar till några av de problem som kan uppstå då man försöker införa
nya pedagogiska metoder samt motivationens betydelse
för det slutgiltiga resultatet.
hos både elever och lärare. De måste vara anpassade till
skolans mål och den enskilde studentens behov. I denna
rapport presenteras ett antal förslag på lösningar till några av de problem som kan uppstå då man försöker införa
nya pedagogiska metoder samt motivationens betydelse
för det slutgiltiga resultatet.
Department/s
Publishing year
2004
Language
Swedish
Pages
9-11
Publication/Series
2:a Pedagogiska Inspirationskonferensen 2004
Full text
- Available as PDF - 100 kB
- Download statistics
Document type
Conference paper
Publisher
LTH
Topic
- Pedagogy
Conference name
2:a Pedagogiska inspirationskonferensen, LTH
Conference date
2004-05-27
Conference place
Sweden
Status
Published